1. Powitanka
„Hello, friend” – powitanka w języku angielskim. •
.Hello, friend Machamy do siebie
.How are you? Kiwamy do siebie głowami
.I'm very happy Robimy serduszko z dłoni
.to see you. Przykładają rękę do czoła w geście wypatrywania
.Greet your neighbor Witają się z sąsiadem po prawej
.Boogie on down. Robią ruch biodrami jak w cza-czy
.Give a jumpPodskakują.and turn around. Obracają się wokół własnej osi
2.Zachęcamy do zapoznania dzieci z nowym słownictwem:
butterfly - motyl
frog- żaba
bee - pszczoła
fly - mucha
bird-ptak
ladybug/ ladybird - biedronka
ant-mrówka
spider – pająk
mosquito- komar
3.Słownictwo- można posłuchać prawidłowej wymowy nazw owadów
https://www.youtube.com/watch?v=tksBMUzZUAs
https://www.ang.pl/slownictwo/owady-insekty-po-angielsku
https://view.genial.ly/5e7f16383fea8d0db0c29205
Do nauki nowego słwonictwa będą niezbędne flashcards (obrazki zamieszczono na dole strony). Rodzic pokazuje kolejno obrazki, mówi dany wyraz w języku angielskim, a dziecko kilkakrotnie powtarza w celu utrwalenia słownictwa.
4. Zabawa "Echo" -
wypowiadamy dany wyraz szeptem i potem coraz głośniej i głośniej. Tak robimy z każdym nowym wyrazem.
5.Which one is missing? -
rozkładamy wszystkie obrazki na dywanie. Mówimy: Show me a bee. (pokaż mi pszczołe). Zadaniem dzieci jest wskazanie odpowiedniego obrazka
6.Kałuże -
dzieci rozkładają obrazki na dywanie. Rodzic wypowiada kolejno wyrazy, zaś zadaniem dziecka jest wskoczenie na odpowiedni obrazek, dzieci wypowiadają dane słowo. Zabawę może uatrakcyjnić wykorzystując folię bąbelkową na której będą leżały ilustracje. Dzieci ściągają buty i skaczą na odpowiednie obrazki. Biorąc pod uwagę aspekt sensoryczny zabawy, prawdopodobnie sprawi ona dzieciom wiele radości.
7.Gra memory -
drukujemy podwójnie obrazki mogą być czarno- białe, wycinamy, układamy ilustracją do dołu. Zadaniem dziecka jest znalezienie takich samych par. Po każdym odkryciu obrazka dzieci mówią jaki to wyraz.
8.Piosenka Bug'n Roll
https://www.youtube.com/watch?v=oybEMWW23uU
Bug'n Roll
Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Oo-oo-oo!
Bug ’n Roll!
The ants in the grass all
march, march, march.
March!
March, march, march.
March, march, march.
The ants in the grass all
march, march, march.
March!
All day long.
The bees around the flowers all
buzz, buzz, buzz.
Buzz!
Buzz, buzz, buzz.
Buzz, buzz, buzz.
The bees around the flowers all
buzz, buzz, buzz.
Buzz!
All day long.
Oo-oo-oo!
Bug ’n Roll!
The fireflies at night all
blink, blink, blink.
Blink!
Blink, blink, blink.
Blink, blink, blink.
The fireflies at night all
blink, blink, blink.
Blink!
All night long.
The caterpilllars in the field all
creep, creep, creep.
Creep!
Creep, creep, creep.
Creep, creep, creep.
The catrepillars in the field all
creep, creep, creep.
Creep!
All day long.
Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Yeah!
9. Pokoloruj zgodnie z instrukcją.