Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Back to Top
facebook

It' spring/ Jest wiosna

It' spring/ Jest wiosna

 

1. Powitanka

 „Hello, friend” – powitanka w języku angielskim. •

.Hello, friend Machamy do siebie

.How are you? Kiwamy  do siebie głowami

.I'm very happy Robimy serduszko z dłoni

.to see you. Przykładają rękę do czoła w geście wypatrywania

.Greet your neighbor Witają się z sąsiadem po prawej

.Boogie on down. Robią ruch biodrami jak w cza-czy

.Give a jumpPodskakują.and turn around. Obracają się wokół własnej osi

 

 

2.Zachęcamy do zapoznania dzieci z nowym słownictwem:

butterfly - motyl

frog- żaba

bee - pszczoła

fly - mucha

bird-ptak

ladybug/ ladybird - biedronka

ant-mrówka

spider – pająk

mosquito- komar

 

3.Słownictwo- można posłuchać prawidłowej wymowy nazw owadów

https://www.youtube.com/watch?v=tksBMUzZUAs

 https://www.ang.pl/slownictwo/owady-insekty-po-angielsku

https://view.genial.ly/5e7f16383fea8d0db0c29205

Do nauki nowego słwonictwa będą niezbędne flashcards (obrazki zamieszczono na dole strony). Rodzic pokazuje kolejno obrazki, mówi dany wyraz w języku angielskim, a dziecko kilkakrotnie powtarza w celu utrwalenia słownictwa.

 

4. Zabawa "Echo" -

wypowiadamy dany wyraz szeptem i potem coraz głośniej i głośniej. Tak robimy z każdym nowym wyrazem. 

5.Which one is missing? -

rozkładamy wszystkie obrazki na dywanie.  Mówimy: Show me a bee. (pokaż mi pszczołe). Zadaniem dzieci jest wskazanie odpowiedniego obrazka

6.Kałuże -

dzieci rozkładają obrazki na dywanie. Rodzic  wypowiada kolejno wyrazy, zaś zadaniem dziecka jest wskoczenie na odpowiedni obrazek, dzieci wypowiadają dane słowo. Zabawę może uatrakcyjnić wykorzystując folię bąbelkową na której będą leżały ilustracje. Dzieci ściągają buty i skaczą na odpowiednie obrazki.  Biorąc pod uwagę aspekt sensoryczny  zabawy, prawdopodobnie  sprawi ona dzieciom wiele radości.

 7.Gra memory -

drukujemy podwójnie obrazki mogą być czarno- białe, wycinamy, układamy ilustracją do dołu. Zadaniem dziecka jest znalezienie takich samych par. Po każdym odkryciu obrazka dzieci mówią jaki to wyraz.

8.Piosenka  Bug'n Roll

https://www.youtube.com/watch?v=oybEMWW23uU


Bug'n Roll


Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Oo-oo-oo!
Bug ’n Roll!


The ants in the grass all
march, march, march.
March!
March, march, march.
March, march, march.
The ants in the grass all
march, march, march.
March!
All day long.


The bees around the flowers all
buzz, buzz, buzz.
Buzz!
Buzz, buzz, buzz.
Buzz, buzz, buzz.
The bees around the flowers all
buzz, buzz, buzz.
Buzz!
All day long.


Oo-oo-oo!
Bug ’n Roll!


The fireflies at night all
blink, blink, blink.
Blink!
Blink, blink, blink.
Blink, blink, blink.
The fireflies at night all
blink, blink, blink.
Blink!
All night long.


The caterpilllars in the field all
creep, creep, creep.
Creep!
Creep, creep, creep.
Creep, creep, creep.
The catrepillars in the field all
creep, creep, creep.
Creep!
All day long.


Dum diddy diddy doo
Dum diddy dum
Yeah!

 

9. Pokoloruj zgodnie z instrukcją.