8.04.2021r. Czwartek
I Zabawa ,,Po równiutkiej dróżce".
Dzieci ,,spacerują" po pokoju zgodnie z wierszem, naśladując ruchy, o których jest mowa w wierszu. Dzieci:
Idą dzieci równą drogą, maszerują w rytmie wiersza
po kamyczkach iść nie mogą,
po kamyczkach hop, hop, hop, wykonują trzy podskoki w miejscu,
, do dołeczka skok przysiad podparty
Pora wracać. Kto się znuży, maszerują w rytmie wiersza,
ten odpocznie po podróży.
Dom już blisko... nogi w ruch.
Kto zwycięży - zuch!
Ćwiczenia poranne – muzyczna gimnastyka
II. Sportowe ćwiczenia ruchowo-graficzne:
Rozmowa na temat wspólnego odpoczynku rodziców i dzieci.
- Co robicie z rodzicami w wolne dni?
- Czy jedziecie gdzieś?
- Czym się wtedy poruszacie?
- Jaki sposób odpoczynku podoba wam się najbardziej?
Ćwiczenia ruchowo-naśladowcze
„Jedziemy na rowerkach”
Dzieci kładą się na dywanie. Pedałując mówią:
Na wycieczkę wyruszamy, Raz i dwa, raz i dwa.
Tata jedzie obok mamy, z tyłu – nas ma.
• Karta pracy, cz.3, nr 67-69
Praca plastyczna:
Moja ulubiona forma czynnego wypoczynku – rysunek uzupełniony wycinanką
Będą potrzebne: kartki z bloku technicznego, kredki, nożyczki, klej, papier kolorowy
Dzieci starają się połączyć rysunek z wycinanką.
III. J angielski - HI KIDS! GET UP AND LET'S SHAKE OUR BODY!
Czy pamiętacie potrzebne słówka do tej zabawy ruchowej?
-head - głowa
-eyes - oczy
- shoulders - ramiona
- ears - uszy
- knees - kolana
- mouth - usta
- toes - palce u nóg
- nose - nos
Jesteście gotowi?
Are you ready? Let's go!