Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
^Back to Top
facebook

Jak lubię czynnie odpoczywać?

8.04.2021r. Czwartek

I Zabawa ,,Po równiutkiej dróżce".

Dzieci ,,spacerują" po pokoju zgodnie z wierszem, naśladując ruchy, o których jest mowa w wierszu.                                            Dzieci:

Idą dzieci równą drogą,                       maszerują w rytmie wiersza

po kamyczkach iść nie mogą,

po kamyczkach hop, hop, hop,           wykonują trzy podskoki w miejscu,

, do dołeczka skok                            przysiad podparty

Pora wracać. Kto się znuży,              maszerują w rytmie wiersza,

ten odpocznie po podróży.

Dom już blisko... nogi w ruch.

Kto zwycięży - zuch!

Ćwiczenia poranne – muzyczna gimnastyka

GIMNASTYKA

II. Sportowe ćwiczenia ruchowo-graficzne:

Rozmowa na temat wspólnego odpoczynku rodziców i dzieci.

- Co robicie z rodzicami w wolne dni?

- Czy jedziecie gdzieś?

- Czym się wtedy poruszacie?

- Jaki sposób odpoczynku podoba wam się najbardziej?

Ćwiczenia ruchowo-naśladowcze

„Jedziemy na rowerkach”

Dzieci kładą się na dywanie. Pedałując mówią:

Na wycieczkę wyruszamy, Raz i dwa, raz i dwa.

Tata jedzie obok mamy, z tyłu – nas ma.

Karta pracy, cz.3, nr 67-69

Praca plastyczna:

Moja ulubiona forma czynnego wypoczynku – rysunek uzupełniony wycinanką

Będą potrzebne: kartki z bloku technicznego, kredki, nożyczki, klej, papier kolorowy

Dzieci starają się połączyć rysunek z wycinanką.

III. J angielski - HI KIDS! GET UP AND LET'S SHAKE OUR BODY!

Czy pamiętacie potrzebne słówka do tej zabawy ruchowej?

-head - głowa

-eyes - oczy

- shoulders - ramiona

- ears - uszy

- knees - kolana

- mouth - usta

- toes - palce u nóg

- nose - nos

Jesteście gotowi?

Are you ready? Let's go!

PIOSENKA